ja må hon leva (igår)

bara för att verka som en liten satsare så kan man ju alltid skriva något,

nu är det fucking lov och alla är så glada så
jag önskar att jag kunde gå i ide och slippa åka skider
syftet med livet är lov annars kan man lika gärna käka tår
kakan tror att vampyrerna ska komma och suga mitt blod
men fuck off sug mitt snor
på lovet ska albis åka till bondgården för att mata sina kor
hoppas dom spyr över hennes skor
jag själv ska bara steka
men akta mig för lera

SEDAN HAR BROR (Anna-Maria) , våran heliga ko och bästavän fyllt år (igår)
17 jävla år, hoppas att du inte trillar på dina tår


hoppas du ätit många tårtår,gott gott gott

Kommentarer
Postat av: Miha- TAHOMA TAHOMA! BURRITO BURRITO!

HAHAHA! FAAN VADVACKERT! X'D

JAG FICK BARA FÖR MIG RANDOM ATT GÅ IN PÅ DENNA BLOGGEN! x'D

Trodde den dött:(

Men det hade den IKKE!=D

HAHA TACK I VÄLDIGT MKT EFTERSKOTT?!;p

2008-11-26 @ 19:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0