28/1 - i<3byggarbetare

har jag sagt att jag älskar byggarbetare? nej det har jag nog inte, sååå jag säger det nu
var det inte emelie och hanna som skulle bli byggarbetare :O eller var det något annat? äsch jag kommer fan inte ihåg allt ni säger, ni snackar för mkt (hm kommer från rätt person?)
men iaf så tycker jag att ni borde bli det,

för att idag var det iaf fett chill i skolan!
vi fick gå hem, för byggarbetarna hade "råkat" (jag sa åt dom att göra det) klippt av en typ ledning (?)
så det blev strömavbrott :D
MOHAHA, så vi fick gå hem
men dessvärre så har dom fixat strömmen igen så vi måste gå till skolan imorgon!
fuuuuuuuuuck, jag som såg fram emot att bara behöva gå typ 3 dagar i skolan denna vecka
jag måste säga att byggarbetarna gjorde mig väldigt besviken ändå!


Kommentarer
Postat av: hanna

ALLA ÄLSKAR BYGGARBETARE! och ja det var jag och emelie :D hahah.

2008-01-29 @ 09:35:00
URL: http://hannaas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0